Stručna služba – Odsek za opšte poslove
Stručna služba Braničevskog upravnog okruga
Stručnom službom upravnog okruga rukovodi načelnik Okruga. Stručna služba je zadužena za stručnu i tehničku pomoć načelniku Upravnog okruga za poslove zajedničke svim okružnim područnim jedinicama organa državne uprave.
U okviru Stručne službe Braničevskog upravnog okruga obrazovana je uža unutrašnja jedinica – Odsek za opšte poslove kojim rukovodi šef Odseka.
U Stručnoj službi obavljaju se poslovi koji se odnose na:
• pružanje stručne i tehničke potpore načelniku Upravnog okruga i obavljanje poslova zajedničkih svim okružnim područnim jedinicama organa državne uprave na području Upravnog okruga;
• ostvarivanje saradnje sa organima državne uprave i lokalne samouprave;
• pružanje stručne i administrativno-tehničke podrške Savetu upravnog okruga;
• poslovi kojima se obezbeđuje dostupnost informacija od javnog značaja;
• upravne poslove u vezi zasnivanja i prestanka radnog odnosa i ostvarivanja prava iz radnog odnosa državnih službenika i nameštenika;
• poslovi ocenjivanja državnih službenika;
• planiranje izvršenja budžeta i kvota, izrada zahteva za preuzimanje obaveza, zahteva za plaćanje i transfer sredstava, kontrolu rashoda, obradu plaćanja i evidentiranja troškova, finansijsko izveštavanje o ostvarenim prihodima i izvršenim rashodima, prikupljanje i kontrolu podataka za obračun plata državnih službenika, nameštenika i ostalih zaposlenih;
• sastavljanje analiza, izveštaja i informacija;
• poslovi javnih nabavki; čuvanje i izdavanje kancelarijskog i drugog potrošnog materijala i sitnog inventara;
• kancelarijske poslove, kao što su: prijem i otprema pošte i podnesaka upućenih inspekcijskim službama sa teritorije upravnog okruga, vođenje skraćenog delovodnika i ostalih akata po Uredbi o kancelarijskom poslovanju, vođenje, evidentiranje i združivanje predmeta i obaveštavanje stranaka o kretanju predmeta.
Stručna služba upravnog okruga, deo koji se odnosi na rad pisarnice, svoj rad bazira na proceduri sadržanoj u Uredbi o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave i obavezi da obavlja poslove zajedničke za sve inspekcijske službe u upravnom okrugu, kao i za građane, fizička i pravna lica. Stranke se mogu obraćati putem raznih podnesaka koje predaju na pisarnici gde se evidentiraju i prosleđuju na dalju nadležnost postupajućim službama, odnosno načelniku upravnog okruga i inspekcijama. U pisarnici se evidentiraju svi predmeti koji nastaju u radu okružnih područnih jedinica.
- ODSEK ZA OPŠTE POSLOVE
POSLOVE OBAVLJA: Vojislav Pejić, diplomirani ekonomista
tel. 012/523-999;
e-mail: sef.odseka@branicevski.okrug.gov.rs
2. REFERENT ZA FINANSIJSKU OBRADU PODATAKA
POSLOVE OBAVLJA: Gordana Ranković, ekonomski tehničar
tel. 012/223-999
3. REFERENT ZA KANCELARIJSKE POSLOVE
POSLOVE OBAVLJAJU: Radošević Evica, ekonomski tehničar; Marijana Stanisavljević Cvetković, komercijalni tehničar
tel. 012/223-999
4. ADMINISTRATIVNO TEHNIČKI SEKRETAR
POSLOVE OBAVLJA: Milanović Jelena, ekonomski tehničar
tel.012/223-999;
e-mail: nacelnik@branicevski.okrug.gov.rs; okrug@branicevski.okrug.gov.rs
5. OPERATER DAKTILOGRAF
POSLOVE OBAVLJAJU: Trailović Aleksandra, tehničar za upravne poslove; Iva Jajčević, ekonomski tehničar
tel. 012/223-999
6. VOZAČ
POSLOVE OBAVLJA: Ilić Ivan, vozač B kategorije
tel. 012/223-999